Asyamavininannesi Merhaba kızım 2 aylık ileri derece reflü dedi doktor gaviscon ve motilium verdi geçmezse ciddi sorunlar doğurabilirmiş sizde nasıl oldu, geçti mi kimisi de kalıcı olabilir diyor
Teemo07 Asyamavininannesi 6. Ayda geçti şükür. Bize de bu iki ilacı verdi ama motillium kullanmadım. Biraz netten bakınca korktum açıkçası. Gaviscon bize çok iyi geldi. 1 hafta kullan bırak demişti. Baya rahatlatmıştı oğlumu. Sonrasında reflü devam etti ama eskisi gibi yoğun değildi. Mutlaka reflü yatağını olsun ama.
Lulemom Asyamavininannesi bizim 3. Aydan sonra başladı. Gaviscon kullanıyoruz. Doktor 6 aya kadar kullan dedi. Kullanınca kusmuyordu. Şuan 6.5 aylık. 1 hafta kullanmadık. Kusması başladı. Eskisi kadar değildi ama yine de kusuyordu. Doktor 2 ay daha kullan dedi. Önceden sabah akşam veriyordum. Şimdi sadece sabah 1 ml veriyorum
RainOverMe Asyamavininannesi yegenım oyleydı asırı gazlıydı sureklı kusardı. Yegenımın kıyaftlerı kızıma kullandım belkı ınandırıcı gelmez ama onun haftada degıstıgı kıyafetı kızıma 3 ay kullandım toptan yıkayıp utulemıstım uc ay kıyafet uyulemeden olanları kullandım. Yegenımde 2-3 gunde bır yıkayıp utuluyordum makınelerı de buyuktu ustelık. İlac kullanmadık vermedı dr. Doyurduktan sonra bırden kaldırmıyrduk yavas yavas egımlı sekılde kaldırırfık. Bır de bı memeyı emınce dıgerıne hemen gecmıyorduk az bekletıp kaldırıp gazını cıkartıp dger memeyı verıyorduk daha ıyı oluyordu ama kusması epey surdu şiddetli kusması 2-3 ay kadar rahat vardır. Tabı ılk zamanlar daha coktu. Sonra yavas yavas azaldı Sız ılacları kullanın korkutmayın kendınızı gececektır🌺 ha bır de yastık ustunde yatırıyorduk bır ay ayagımda yattı gecelerı bu arada cok gecmıs olsun bebıse🤗🌺🙏🏻
Sultiiiiiiimo Asyamavininannesi gaviscon kullandık uzun bir süre bikaç ay tam geçmedi zaten mama alıyordu Dr anti reflü mamaya geçmemizi istedi ve 6.aydan sonra azalır dedi gerçekten de oturmaya başlayıp kendi gazını çıkarınca geçti gitti
Deletedmom_34 Teemo07 merhaba bebeğinizin reflüyle birlikte aşırı gazı da var mıydı, gaviscon gazıda geçirir mi, bizim de gaz ve kusma var gaviscon verdi, henüz kullanmadım gazı geçirir mi acaba
Asyamavininannesi RainOverMe çok ama çok teşekkür ederim, peki ilaçsız mı geçti acaba ileri derece dedi başka hastalıklara neden olur falan dedi ilk çocuğum olduğu için tecrübesizim korkuyorum
Aslmra80 Asyamavininannesi aşırı kusan bir bebekti kızım reflu tanısı koyuldu burnundan çıkıyordu kaç kere de nefessiz kaldı 8 ayda bitti ama ben o ilaçları bir kere kullandım bir daha kullanmadım geçici bir durum sizi korkutmasın gerek yok
Asyamavininannesi Aslmra80 çok korkuyorum başka hastalıklara neden olur dedi, ileri dereceymiş sizin normal miydi acaba hiçbişe kullanmadan mı geçti, az az sık sık emzirin diyorlar ama tam doymadan çıkarınca çok ağlıyor
RainOverMe Asyamavininannesi bizim bebek ilaç kullanmadı ne versek kusuyordu. Bebısınız kusuyor mu ilacı. Reflü yastıgı önerdi mi doktor yuksek yastıgın cok faydası oluyor reflüde korkutmayın kendınızı cogu bebek sorunsuz atlatıyor sız elınızden gelenı yapın yeter
Aslmra80 Asyamavininannesi korkmayın hiç bisey olmaz ben bir kere kullandım bizde daha kötü kusmasına neden oldu karın ağrısı yaptı o yüzden ben kestim vermedim 8 ay oyle çektim emerdi geri çıkarırdı size tavsiyem reflu yatağında yatırın yoksa imkanınız varsa alın bir az az emzirin sık sık emzirin emzirdikten sonra hemen kaldırmayın gazını çıkarmak için bir süre bekleyin öyle gazını cikarin
Tosbik1406 Asyamavininannesi yooo reflü ne ciddi sorun doğuracak? Korkutmuşlar seni çoğu bebek reflü olur ve geçer. O dediğin ilaçları bebeğimde kullandı şükür geçti
Asyamavininannesi Tosbik1406ne kadar sürede geçti acaba evet çok korktum ilk çocuğum tecrübesizim nedir bilmiyorum inanın
Tosbik1406 Asyamavininannesi kuzum tam belirti neler? Bizde sürekli ağlama ve mukuslu kaka vardı bide kusma. Kandan baktılar alerji çıkmadı şükür
Asyamavininannesi Tosbik1406 sürekli kusma huzursuz uyku hırıltı falan vardı doktor ilaçlı film çekti mide için orada çıktı
Teemo07 Asyamavininannesi ben suyla yapıyordum. 1 Çay kaşığı suyla, 1 şaseyi karıştırıyordum. Üstüne 2 çay kaşığı su daha koyuyordum. Onu gün içinde aralıklarla veriyordum. Tek seferde değil de her beslenmeden sonraydı sanırım.. Bunu kendi sütünüzle veya mamayla da yapabilirsiniz. Eczacı anlatmıştı bana da. Neredeyse 10 ay oldu,bu şekilde hatırlıyorum.