Selam arkadaslar yarın 6 aylık oluyoruz ve baslıyoruz sebze tadımlarına çok heyecanlıyım🤣🥳 semizotu yapacagım buharda. Doktorumuz patates ve havucu sona sakla onları sebze saymıyoruz cok karbonhidratlı dedi. Bu hafta semizotu fasulye kabak deneteceğim😇İnşallah sever🙏🏻Siz ne ile başlamıştınız var mı önerileriniz ilk tadım güzel geçsin tiksinmesin istiyorum