Tam 6 aylık bebeğim var .. 3 haftadır Neredeyse 1 ay olacak mama içmiyor
. 120 150 cc içerken 60′ı zorla içmeye başladı ..ek gıda desen iki kaşık alıp bırakıyor ..üzüntüden kendimi çok yıprattım bebeğime de bağırıyorum ne yapacağımı şaşırdım.. mama ve biberon değiştirdim neden içmiyor dayanamıyorum artık aç durmasına😭😭😭