dere-07 Karnını doyuruyorum altını temizliyorum gazını çıkarıyorum ne yapsam uyutamadım sürekli ağlıyor susmuyor neden olabilir ?
Elifhafsanin_annesi dere-07 gazı yeterince çıkmıyordur biz çıktı zannediyoruz ama daha fazlası oluyo karnına masaj yapabilirsin daha rahat çıkarması için
Elifhafsanin_annesi dere-07 bu arada sende günde 2 fincan kadar rezene iç gaz çıkarmada ve bebegin uykusunda faydalı kendi yemeklerine kimyon kat mutlaka
dere-07 Elifhafsanin_annesi bütün gazını çıkarana kadar uğraşıyorum çıkıyor hepsi yüz üstü yatırınca da çıkarıyoruz gazımızı o konuda çok şükür sorunumuz yok
dere-07 Bartununannesi klima çalışıyor gece gündüz üstünü de kalın giydirmiyorum ama nedenini anlayamadım bir yeri mi ağrıyor acaba
Emineeeeee Gazı vardır ahhh ahhhh o günler ilk zamanlar herşey holunda derken doğumdan tam 2 hafta sonra başladı yani bebeğim 15 günlüktü kabus gibi hala daha devam ediyor uyku yok ağlama bol bol var gaz damlaları masajlar herşeyi denedik ama zaman tek ilacı 😔
dere-07 Emineeeeee bitmek bilmeyen bir gaz sorunu var o zaman Allah sabır versin bana sağlığı yerinde olsunda 😇