Banu43 
boyle belirtileriniz yoksa endişelenmeyin. Çocuğunuzda bir kan hastalığı olsa zaten doktorunuz kontrollerde söyler size internetten hastalık araştırmak hic doğru degil bir sürü karmaşık bilgi var. Yani benim büyük kizim 3 yaşında 5-6 aylıkken ben yemeye başlamıştım çok gazlı bebekti erken yememiştim o yüzden, ona da 1 yaşından sonra vermeye başladım ki doktor da verin diyor , aylık kontrollerinde ne vermeniz gerektiğini söylüyor