Merhaba 🤍 4 ay 6 günlük bir bebeğim var. 6 gündür meme reddi yaşıyoruz, postlara yazmıştım. Gece emmesinde sıkıntı yok, bir de şunu farkettim emmeyi 3-4 saat kesince kendiliğinden emiyor. 5 dakika bile olsa. Kilosu yerinde bir bebek. 2 saatte bir emzirmeyi bırakmalı mıyım? Açlık süresi 3-4 saat olduğunda bazen kendiliğinden tutuyor memeyi. Gece ve sabah ilk emmede sıkıntı yaşamıyorum.