sherlock_mom Solocann aman kırmızı oda geldi aklıma seni görünce. Final oldu ya çok üzülmüştüm, seni görünce tekrar üzüldüm😭
Solocann sherlock_mom ayy birde bana sorun kalbimde yaradır ama yine de forumun sağlığı için burdayım 🤪😁
iremakn Marjinal_Anne2 Açılmazsa tekrar mesaj gönderin ben tarife ek bi konserve garnitür ekliyorum çokta güzel olur
iremakn Marjinal_Anne2 gerçekten tadı çok güzel oluyor yaparsanız burdan tadı nasıl yorumunu yapın lütfen merak ederim beğendiniz mi diye ☺️☺️
ecee034 Solocann 16 günlük ana olarak dün ıspanak yaptım bu gün yine onu yiycem yemek yapmak büyük lütfmuş 😄yanına tatlı yapmak için 1 senelik ana olmam lazım glb