Annemkuzum12 inşallah canım Allah sağlık,huzur versin bebişlerimize☺️ 4.ayına girdiğinde bizde de huzursuzluk,uykuya zor geçme oldu ama 1 hafta kadar sürdü geçti simdi.Sizde de negatif olmasına rağmen vücut ağrısı olduğunu söylüyorsunuz belki bebişin de vücut kırgınlığı olabilir mi☺️ Doktorunuza ağrı kesici bi şurup vermeyi danışın isterseniz☺️