Kadersizxww en az 1 kelime söylemesi gerek diye biliyorum ama tabi her bebis farklı oluyor ,siz bol bol tekrarlayın özelikle dikkatlerini çeken şeyleri çok çabuk söylüyorlar mesela cik cik diyip kusu gösteriyorum ilgisini çektiği için o şekilde çok hızlı ogreniyor