Kızım neredeyse 6 aylık olacak . 2 hafta önce işe başladım evde bakıcımız var sağdığım sütleri ve yetmediği yerde mama veriyordu . Bu zamana kadar biberonla ilgili çok sıkıntı yaşamadık içiyordu. Fakat birkaç gündür akşam a doğru içmeyip geldiğimde emmek istedi . Bu sabah ise evden çıkmadan emzirdim 6:30 da saat 1 i geçti birkaç kez denemesine rağmen içmek istememiş .Biberonu almadan itiyormuş .ilk defa bu kadar aç kaldı başka bir sıkıntısı mı var ,süt sıcak yada soğuk mu verildi,memeyi mi arıyor bilemedim .Aç kaldı diye çok üzülüyorum Aklım evde kaldı .Bu durumu yaşayan nedeni hakkında fikri olan var mıdır ??