rehsann kızlar en çok memnun kaldıgınız pişik kremi pudra ve bebek bezı markaları hakkında önerdıgınız bı marka varmı ben alıcam da yenı nne oldugum için bilmiyorm
Smm rehsann sleppy bimin jenn willi asla onermiyirm sızınti yapiyor ben suan bimin bezini kullaniyorm ama paketin bitmesini bekliyorm ilk oglumda canbebe almistim cok memnun kaldim simdi paket bitsin canbebeye gecicem prima da guzel ama hem pahali hemde ilerde bez degistirmek istesen bebegin icin cok zor olur pismeleri cok olur
Ftmsnny rehsann her bebeğin vücut tepkisi farklıdır size iyi gelen bize iyi gelmemiş olabilir. Birazda deneyerek öğreniliyor maalesef. Katkısız doğal ürün kullanayım içinde ne var bileyim diyorsanız instagramda mühendisinoğlu var ona bakmanızı tavsiye ederim. Mesela pudra yazmışsınız pudra asla bebeklere önerilmiyor. Sevgiler
Zeynepnazinannesi rehsann desitin pişik kremi bez prima kullanıyorduk çok memnundum ama pamuk pamuk bırakmaya başladı bugün işl sleepy kullandık bakalım artık 😊
GUBILIK rehsann bubchen kullaniyorum pisik kremi icin. Pisigi onluyor. Bitkisel icerikli. Hic pisik olmadik sukur. 1-2 defa kizarma oldugunda sudocrem kullandim. Bebek bezi ise bebege gore degisir gunduzleri temiz icerikli MINIES kullaniyorum. Gece uykusundan once Prima kullaniyorum cunku 12 saat koruyor ama icerigi iyi degil. Sevgiler
Farahzeynep Ben prima aktif bebek ve hipp yenidoğan bebek ıslak mendil kullanıyorum hiç pişik olmadı daha, ne krem kullandım ne pudra, altını açınca hemen bağlamıyorum biraz bekletiyorum hava alsın diye, sık sık bezini kontrol ediyorum 😌
Gokcecik Bebek bezi olarak ikizlerime Canbebe kullanıyorum , Sleepy epey sızıntı yaptı oğlumda. Pişik kremi olarakta Hamazinc kullanıyorum 3 aydır pişik ba olmadılad
Semra9613 Ben basta prima kullandim sonra goon kullanmaya basladik 2 ayligindan beri memnunum.hem yumusacik hemde fiyat olarakta cok uygun.pisik kremimde 2 3 tane farkli marka var araliklarla hepsini kullaniyorum.sorun yasamadik cok sukur😊
Ela07 rehsann pişik kremi desitin kullanıyorum hiç sorun yaşamadım bebek bezi sleepy kullanıyorum ondanda çok memnunum pudra kullanmıyırum
Ahanife rehsann bebeğim doğdu doğalı molfix beyaz paketini kullanıyorum çok memnunum şimdi elimdeki bitince puren&soft denicem merak ediyorum bakalım daha ince ve hiç bir kötü madde yok deniliyor ama denip görücem pişik kreminde Multilind ( yurt dışından aldım) ve hamazinc kullanıyorum ikisinden de memnunun bezde pişik kremleri bebekten bebeğe değişiyor tabi
[silindi] rehsann Hametan pişik kremi. Bez olarakta başta sleepy kullandım fena değildi ama nemli kaldığı için molfix pure and soft serisine geçtim mükemmel denecek kadar var çok yumuşak ve ne kadar çiş yapsada nemli değil üst yüzey cildine yapışmıyor.