asllcck Kızım neredeyse 8 aylık olacak gece gazdan kıvranıyor kendini sıkıyor uyumuyor uyutmuyor acaba benim sütümden mi yoksa yediklerinden mi ilk 3 ay kolikti sonra düzelmişti 2 aydır tekrar böyle oldu benimle aynı durumu yaşayan var mı
NehirByrm asllcck ben ben ben 12 aylik şuan çok sukur duzeldi 4 aydir daha iyi verdiginiz yiyeceklerde gaz yapiyo olabilir mesela yogurt bizde gaz yapiyo kabizlik sorununuz varmi yada sert kaka yapiyorsa posali seyler vermeye calisin ben o şekilde duzelttim
kcglays Bol su içirin düzelecek göreceksiniz biz de 1 yaşına kadar sıkıntılı dönem yaşadık gazdan çok su verince gaz falan kalmadı
asllcck NehirByrm yok kabızlık yok aksine günde 3 sefer kaka yapıyor bide sadece gece böyle öğle uykularında böyle bi sıkıntı yok
kcglays Patates pirinç pirinç unu muz bunları vermeyin kayısı verin ben birde irmikli armutlu muhallebi yapıp veriyorum çok faydasını gördüm
asllcck kcglays patates arada veriyorum muzu yarım veriyorum muhallebi arada yaparım brokoli verdim bu ara acaba ondan mı dicem ama onu vermeden de böyleydi
kcglays Gece uykusundan 1 saat önce yedirin 1 saat hareket etsin emeklesin öyle uyutun yemek mama vs yedirip hemen uyutmayın
asllcck kcglays öyle yapıyorum beslenme sonrası 1 saat hareketli sonra uyutuyorum ama yine aynı sadece gece böyle