Msssmy Kızlar kullanan var mı nasıl sizce ? Günlük hamur kek pasta işlerimi halletmek için almak istiyorum. Alıp almama konusunda kararsız kaldım
gossipannee Msssmy ben 2 gün önce aldım eşim Ardahanli ve hinkal delisi kek yaptım bir kere gayet pratik bence sadece sesi var biraz o da devir yükseldikce şuanlik memnunum bakalım 🤷🏻♀️
1Dost Msssmy 1.800 mü olmuş 🙄 800 e almıştım ilk çıktığında. Mutfakta her işe yarıyor suyunu çıkarmadan rende yapıyor kek filan da yaptım güzel oldu yanlız hamur için dar bi kabı var güzel yoguramadı anca kurabiye olur
Msssmy gossipannee Güle güle kullanın ☺️ Bende dün Karaca’da gördüm hoşuma gitti hem çok büyük değildi hemde 1,500w olduğunu görünce alsam mı diye düşündüm. Trendyoldan yorumlara falan baktım da kullananlar memnun bide buraya sorayım dedim 😂