ahmetseliminannesi Bugün bebeğim 12 günlük oldu ama hala göbek bağı düşmedi, sizin bebeklerinizin kaç günde düştü?
elfdfn ahmetseliminannesi benim 14. Günde düştü canım Dr 20 günde sürebilir akıntı ve koku yoksa sorun yok demişti
17062019 ahmetseliminannesi 5.gunde düşmüştü canim.doktor göbek düşene kadar yıkamayın demisti ama kayinvalidemle birlikte 2.güne 1 yıkadık.mikrop kapmadan düştü
ahmetseliminannesi elfdfn Koku yok ama kupkuru oldu kenarlarından kucuk kucuk dökülüyor ama 1 haftadır boyle bir turlu düşmedi
ahmetseliminannesi 17062019 Bende daha yıkamadım doktorm göbeği düşmeden yıkama dedi öyle düşmesini bekliyorm
GamzeAkova ahmetseliminannesi bizimki 7. Gunde dustu. 6 gun kuvezde kaldi oglum surekli aciktaydi gobek bagi o yuzden hmn kuruyup dustu sanırım.