Merhaba güzel anneler 💮
Oğlum 1 yaşında gece beslenmesini kestim, uc gece oldu. Uyandığı zaman pış pış pat pat yöntemiyle tekrar uykuya dönmesini sağlamaya çalışıyorum. Ama 3 gecedir neredeyse saat başı veya iki saate bir uyanıyor. Bu süreç ne kadar sürebilir ,bu uyanma süreleri azalacak mı, bunun geçici bir süreç olduğunu düşünmek istiyorum. Sizler neler yaşadınız tecrübe ve öneri bekliyorum 🙏