Sevgili anneler uzun zamandır burdayım ilk kez bir post açıyorum oglum 7 aylık ve ek gıda almıyor daha dogrusu hıcbısı yedıremıyorum sadece anne sütüyle besliyorum ne yaptıysam yemedı arada nadırde olsa cok az yogurt yıyordu onuda artık yemıyor almanyadayım cevremde kımse yok ramazanda 8 aylık olacak cok bılgım olmadıgı ıcın yazıyorum oruc tutmalı mıyım yoksa tutmamalı mıyım emzırdıgım ıcın bılgısı olan anneler yazarsa cok mutlu olurum sadece anne sutuyle besledıgım ıcın ne yapmam gerektıgını bılmıyorum doktorda yabancı oruc nedır bılmıyor danısmak ıstedım