Kızlar 3 gün önce ben pozitif çıktım bu sabahta oğlum ateşlendi 38 derece ateşi vardı dolven verdim üstünü soydum elini yüzünü yıkadım yarım saat içinde normale döndü sizin başınıza geldi mi bebekler de korona nasıl geciyor dua edin bize nolur çok üzgünüm ona bişey olmasaydı keşke 😔