gamzeli34 Bir yakınım patoloji uzmanı doktor özellikle bebeğin bağışıklığı için 3. aydan sonra kıyafetlerinin ütülenmemesinin daha iyi olacağını söyledi emin olamadım ben hala ütülüyorum, sizin bu konuda fikriniz var mı?
sarmaliklahana gamzeli34 Ben İlk yıkadım ütüledim sonra hiç ütülemedim ama hep odada kurutuyorum 🙄 kızım 5.5 aylık
MeteNaz gamzeli34 kurutma makinem var başta ütüledim. Ama şimdi hergün kıyafet yıkamaya bile yetişemiyorum ütülemiyorum artık
Nazlican gamzeli34 Ben fırsatım olsa ütülerim ama ilk ütüden sonra ütülemeye fırsatım olmadı ne yazık ki 😑
Lulemom gamzeli34 bi tek ilk yıkadığımda ütüledim. Sonra ütülemedim. Bi sorun da olmadı. Bana kalsa ilk yıkadığımda da ütülemezdim de adet gibi olmuş ya ütülenir diye 😄 o yüzden ütüledim
Nazlican sarmaliklahana İmkanınız varsa eviniz müsaitse yani kıyafetlerin hava alması az da olsa güneş görmesi daha sağlıklı değil mi Evin içinde kurutuyorsanız da o odada bebeğin bulunmaması gerek yoksa ilerde astım a ya da başka alerjiler e sebep olabilirsiniz Siz annesi olarak daha iyi bilirsiniz gerçi ben sadece söylemek istedim :)
sarmaliklahana Nazlican Yok biliyorum tabii ki kullanmadığımız bir oda var oraya asıyorum gündüzde 2 saat canı açık oluyor. Bebeğim o odaya hiç girmiyor 🤭 Dısarı asamıyorum ya kış günü bir yagmur yagıyor farketmrzsem hepsi tekrar maf oluyor Bi kaç kez başıma geldi tekrar tekrar yika zor oluyor ama yazın direk dısarı asıcam tabii 😇
TosbikAnnesiiiii gamzeli34 vallahi ne yalan söyleyelim ilk oğlumda heyecandan amanın titizlikten 6 aya kadar ütülerdim sonradan baktım içinden çıkamıyorum ütülemiyorum aslında ütülesem iyi olur 👌 ama yorgunluk izin vermiyor artık
eceunverkanra gamzeli34 Kurutma makinam var, makinadan sicak sicak cikarıp hemen dolaba yerlestiriyorum. Utu yapmaya vaktim yok maalesef🥺
Misspegy Ben kızım doğmadan evvel bütün kiyafetlerini ilk yikadigimda utuledim, bir daha utulemedim. Valla hayat bebek kıyafeti utuleyecek kadar uzun değil😃