Melomel Merhabalar. Bebegime su vermeye baslicam da alıştırma bardakları var onlardan mı almalıyım nasıl vereceğim? Günde 100 ml içmesi gerekiyomuş galiba
Lulemom Melomel her öğün başına 30 ml en az dedi doktor. En fazla da 100 ml sanırım. 60-100 ml arası yazıyor genelde heryerde. Ben alıştırma bardağı kullanıyorum weebabynin
3MelekAnnesi3 Melomel Her ek gıda sonrası 2 3 tatlı kasıgı içiriyorum geri kalanda beni emdigi için o kadar yüklenmiyorum suya ha bide yatmadan içiriyorum kaç ml oluyor bilmiyorum
Melomel Lulemom teşekkür ederim 🌹 alıştırma bardağınız pipetli mi normal ağızlı mı? Bi de 6 aylık bebek ondan su içebiliyor mu
Lulemom Melomel normal ağızlı. Evet içebiliyor. Biberon gibi zaten ucu enli sadece. Hatta baya hevesli suluğuna. Eline veriyorum hem içiyor hem dişini kaşıyor 😄 oyalanıyor onla baya