Tazeanneg Brnsk neden ulaşmak istiyorsunuz ki bi sıkıntı olsa arıyorlar. Sağlık ocağına sorabilirsiniz onlar aldıysa kani
Brnsk YusufBarlasinAnnesi ilk testte bazı değerler yüksek çıktı tekrar istendi bu seferde normal dendi ama yinede kendimiz değerleri görmek istiyoruz
Brnsk Tazeanneg ilk testlerimizdr yükseklik çıktı tekrar alındı kan. Bu seferde normal dendi ama değerleri görüp doktorumuza göstermek istiyoruz. İçimiz rahat değil
YusufBarlasinAnnesi Brnsk nerde yaptırmıştınız orayı bir arayın isterseniz birde hangi değerleri yüksek çıktı bizde sıkıntı yaşamıştık
Brnsk Tazeanneg e nabızda gözükmüyor. Sağlık ocağında sadece bi sıkıntı olduğunda onların arandığını söylüyor. Gerçekten bu kadar zor olmamalı bi sonuca ulaşmak..
Brnsk YusufBarlasinAnnesi sağl YusufBarlasinAnnesi sağlık ocağında yapıldı. Gönderdikleri yerden aradıklarını söylüyorlar. Biyotinidaz değeri yüksek çıktı. 2.ye tekrar aldılar teyit etmek için. Bu seferde normal dendi. Ama içim rahat değil
YusufBarlasinAnnesi Brnsk ne güzel işte normal demişler ❤️Çok sevindim bebişler her zaman iyi olsunlar 🥰