Bebek kıyaslamak yanlış biliyorum ama benim merak ettiğim kıyaslamak değilde, bizim gibi olan varmı sizlerin doktorları ne diyor merak ediyorum. Kızım 4 ay 1 günlük 3250 gr 48 cm doğdu. Bugün 5800 gr 62 cm çıktı. Doktor az olduğunu söylüyor. Ama elimden geleni yapıyorum inanılmaz iştahsız bir bebek 🤦🏻♀️