Zynpkrdgl yani imkan varsa acıbademde gizem samlı var. Bence çok çok iyi. Ben doğumu orda yaptım ilk doktorumuz oydu. Onun gibisini bulamadım. Yazın dışardan gelene muayene 500₺ di. Biz orda doğum yaptık diye 400₺ veriyorduk ama çok geldi bize. O yüzden başka doktor arayışına girdim. Başkentte nihal Aktaş var. Oda fena değildi ama numara vermiyor. Bide içeriye bi kişi alıyolar eşim giremedi. O yüzden orayı da eledim. Türkmenbaşında halil erdeme gittik 2-3 ay. Onun yüzünden bebeğim kilo almadı. Reflüsü varmış çok kusuyo dememe rağmen beni dinlemedi. En son rıza yılmaza gittik. Ondan memnun kaldım. Oraya devam ediyoruz