13 günlük anneyim, hala lohusa psikolojisinden çıkamadım özelikle akşamları ağlama krizleri filan yaşıyorum, bide tek başıma bakıyorum yanımda kimse yok merak ediyorum ne zaman rahatlayacağım.
sizler neler yaşadınız nasıl geçecek anlatalım mı biraz 😊