Miraaa123 Biz b12 eksikliğini bebeğim 3 aylıkken fart ettik. B12 eksikliği beyaz kan hücrelerini düşürebiliyormuş yani nötrofil değerini, bizim çok düşük çıkmıştı nötröfil değerlerimiz, bağışıklık sistemini direkt etkileyen bir değer olduğu için çok ciddi geçirdik bu süreci. Doktorumuz o dönem ocean önermişti onu kullandık,hala daha kullanıyoruz( bebeğim 15 aylık). Çok geçmiş olsun umarım en kıs sürede normal değere gelir 🙏