Canım anneler, biz 5,5 ay’da ek gıdaya başladık. Bebeğim buharda sebze pürelerine başladı ama çok az verdim oda çok az yedi. Başladığımızdan beri kabızız ilk başlarda 2-3 günde bir yapardı şimdi 8. Aya giricez. 8 gün de yaptı en son 4-5 günde bir ortalamamız ve hep çorba tarzında yada sulu pütürlü yemekler veriyorum. Ona rağmen. Var mı benim gibi yaşayan? Zeytinyağ, Fitil ve Duphalac dışında bir öneri var mıdır?