zaydn Bebeğim 3.5 aylık saçı hiç yok siz saçı çıksın diye bir şey yaptınız mi bazıları zeytinyağı badem yağı falan kullanıyor zararı yok mu onların
birkupalatte zaydn Bazı bebeklerin sonradan çıkar. Bazılarının da çıkmaz. Benim eşimin bebekken hiç saçı yokmuş. Şuanda da kel. 🥰
ikizannesiiii zaydn bizimde hiç yoktu canım dokuzuncu ayda bir anda uzayıverdi bir ayda o kadar çok uzadı ki şaşırmıştım 🥰 Sağlığı yerinde olsun zamanla uzayacaktır inşallah ❤️
_esraaozturkk_ zaydn bos yere takılma sonradan çıkar bennm oğlum bir saçlı doğdu sonra bir döküldü kel oldu resmen sonra geri çıkmaya başladı 😅
Tosbik_berram zaydn Bizimde öyleydi hep dökülmüş,şimdi 9 aylık olduk yeni büyümeye başladı canım büyür onda zamanla insallah 😊