ahsenkynk Evlendikten sonra Nouva yla korunduk ve arti geri cekilme cunku hic cocuk istemiyodum. Ilk oglumdan sonra sadece geri cekilmeyle korunduk ikinci cocuk olsa da dert degildi zaten korunmayi birakir birakmaz hamile kaldim. Simdi de ne yapcagimi bilmiyorum hormonsuz spiral dusunuyorum bakalim. Su bes senelik felan olandan cunku cocuk istemiyorum.
Spiralden korkuyorum biraz ama o olmasa nouva+korunma yla korunurum heralde ama nouva hormonlu emzirirken kullanamiyorum.