Mutlulugunadi_bahar Merhaba hanımlar… bebeğim 7ay 21 günlük son 4-5 gündür emerken canim çok yanıyor. Meme uçları aşırı hassas oldu. Bebek emdikten sonra dokunsam sızlıyor. Niye olur, yaşayan var mi?? Ne önerirsiniz?
YusufBarlasinAnnesi Mutlulugunadi_bahar ben bu durumu çok kötü atlattım size tavsiyem şu zeytinyağını biraz ısıtın sonra onu bir kavanoza koyun bebiş emdikten sonra ucunu temizleyin sonra zeytinyağını bir damlalıkla damlatın o kahverengi bölümünün her yerine üzerine de buzdolabı poşetleri varya onları kare şeklinde kesin üzerine kapatın bunu geçene kadar yapın çok rahatlatıyor.emzirmeden öncede silin bebişin midesi bulanmasın. Bu basit bir tarif eğer çok çok kötü ise ya madecaseol yada fito krem var sürün emzirmeden önce de kesinlikle kremi temizleyin öyle emzirin ve o bölgeyi temiz tutun. Kıyafetiniz göğsünüzün ucuna değmesin bunun için aparatlar var e bebekte ama biberon kapaklarını da ucuna kapatabilirsiniz ben alana kadar öyle yapmıştım sonra kalkanlardan aldım biraz öyle kullandım sonra zamanla iyileşti
Mutlulugunadi_bahar Rabia1111 ısırınca ben kızıyorum o zaman hayır diyrm önce gülüyor ama anlıyor yapmıyor. Henuz disleri de yok. Bu dediğim emerken acıması.
bebegimlebuyuyorum Zeytinyağı sürün emzirdikten sonra veya meme ucu yarıkları için kremler var. Birde gümüş göğüs kapakları var kullanırsanız çok faydasını görürsünüz.
Mutlulugunadi_bahar bebegimlebuyuyorum bu kadar ay sonra olması normal mi? İlk emzirme döneminde gibi yara vs yok şükür ama sızlıyor
bebegimlebuyuyorum Mutlulugunadi_bahar Bence normal. Siz zeytinyağı sürmeyi ihmal etmeyin en kısa sürede geçer inşallah
Mutlulugunadi_bahar YusufBarlasinAnnesi çok teşekkür ederim… dediklerinizi yapacağım. Allah razı olsun. Sizinde mi bebek büyünce oldu? İlk dönem mi yaşadınız
YusufBarlasinAnnesi Mutlulugunadi_bahar ben ilk dönem yaşadım geçti şimdi 3 ayımızdayız geçen gün yine oldu bir kere Fito krem sürdüm sonra da yağ sürdüm hemen yumuşadı . Dönem dönem oluyor bence sizinkinin birde diş dönemi o yüzden de olmuş olabilir geçmiş olsun 😊