Merhabalar sevgili anneler,
biz artık 6 ek gıda geçiş dönemine giriyoruz heyecanla doktorumuza gittik araştırmalar yaptık doktorum herşeyden ver tuz şeker bal yumurtanın beyazı ve inek sütünden uzak dur dedi ben yavaş yavaş bişeyler tattırmaya başlamıştım zaten kahvaltı verdim bugün yumurtanın sarısının yarısı yarım muz tereyağ peynir karıştırarak siz nasıl başladınız neler verdiniz merak ediyorum.