3 buçuk aylık olmuş bebeğiniz yavaş yavaş bırakmalısınız bence kundağı. Önce birkaç gün sadece 1 elini dışarda bırakın, alışınca diğer elinide serbest bırakın. Uzun kollu uyku tulumları var imkanınız varsa onlardan alın. Üstü açıldı mı açılmadı mı derdiniz olmaz hem. Birde tam uykuya dalar gibi olduğunda gözleri açıkken yatağına koyun mışıl mışıl uyur.