annediyebiri 1balkizannesi kararsızlık, bir şey alırken hep onay alma. Herkesin derdini dinlerim çare olurum ama kendi derdimi anlatamam. Dostluk bağım kuvvetlidir ama bir kötülük görünce hemen soğurum 🥀
Derinmavi 1balkizannesi cabuk soğuyorum ve çok vericiyim haketmeyenlere bile zarif ve ısrarcı olmayan insanları ayrı seviyorum
Btlervtgr 1balkizannesi Asla haksızlığa gelemiyorum doğru benim için tektir bir şey ya siyahtır ya beyaz gri yok hayatımda ve böyle olduğum içinde mutluyum 👌🏻
1balkizannesi Ayazhan-1302 mesela ben Adalet konusunda sertim haksızlığa gelemiyorum 😏 Her şey zamanında olacak.
Ayazhan-1302 1balkizannesi ben kendi hakkımı çok yediririm ama burçtan değil o benim ozguvensiz ve pasif olmamdan hani kendi paramı bile isteyemem öyleyim ama bnde haksızlığa tahammül edemem ama içimde 🤧😅
1balkizannesi annediyebiri karar veririm ama mesela bir şey alacağım diyelim keşke diğerini alsaydım dediğim genelde olur.