Merhabalar 3 ay 15günlük bir kızım var gece saat 11de mamasını yedi zorla ağzına emzik verdim öyle daldırdım uyudu sonra 1.30da gece kalktı ya karnı tok altı temiz gazını da çıkardı ee uyandı sabaha kadar emzireyim mi bu ne arkadaş emzirmek doğru değil o an kalkıp ayağımda mı sallayacağım onu da istemiyorum emzik tutmuyor beni çok yoruyor o an emziği alsa geri dalacak emziği nasıl devamlı tutturucam emzik tutmazsa o an en doğru şey ne ki onu geri uykuya daldıracak