expelliarmus 3 buçuk aylıkken başladı hoplaya zıplaya ayakta emziriyorum resmen savaş veriyoruz. Sadece uyurken emiyo. Gerçekten cok yoruldum bu durum geçiyo mu ? 1 aydır çekiyorum daha gücüm kalmadı…. Düzelen var mı böyle olupta 😭 yardım anneler
Fatimaafr expelliarmus düzeliyor. Hemde öylr bir düzeliyor ki emdikten sonra yüzünüze bakıp teşekkür eder gibi gülüyor 😍 azıcık daha sabır güzel anne 💕
Deross expelliarmus bazılarının düzeliyormuş bende o zamanlar çok ağladım biz maalesef atlatamadık önce uyutup sonra emziriyorum bir haftaya 7 aylık olacağız artık duruma alıştığım için keyfim yerinde kabullendim bu böyle dedim önce uyuyacak sonra emecek dedim gittiği yere kadar emzireceğim
guldennnn expelliarmus 4 ay 4 günlük bebeğim 3.5 aylıkken başladı biberon meme reddine zorla yedire yedire bugünlere kadar geldik😂 azalıyor gibi inşallah bitecek son 12 gün kalmış🙃
senbanabaksana expelliarmus ayyy bu biz işte meme den ögürüyor resmen çocuk yaaa biberon u görünce heyecanlaniyor
Mustafatma Ah ahhh bizde 3 ay 19 günlüğüz memeyi kestik. Sürekli kucak uyku yok daha bitmesine 30 gün var
Liyamomyy Deross şuan 4 ayligiz bizdede durumlar aynı ve hiç inancım kalmadı geçeceğine emzikle ağlaya ağlaya uyuyor uykusunda emziriorm oda 5 dk fln alior bütün gün aç gezior inanamiorm yaa gercktn hadi açıkmıyorsunda susamiormusun be çocuk ayy emmesini de geçtim ben böyle emsin yeter ama bu ağlama sızlama bni bitiriyor komşular çok aglior dior deliriorm sanki bn bakamiorm aglatiorm gibi uzuluorm
expelliarmus guldennnn insallah düzelsin ya eski günleri özledim rahat rahat emzirmeyi yatakta oturarak 😓
expelliarmus goktugmehmet bilmiyorum ki ben de okuyodum hep diyodum insallah bizde olmaz ama fenası oldu 😅 sinirler harap
Mucizebebek03 expelliarmus 1 buçuk ay yaşadık meme reddi kilo kaybı var mama içmedi hiç küstü sütümü sağdım hep bugünlere geldik 1 gün var ataktan çıkmamiza ve 1 haftadır meme tutuyor şükür sabredin biraz sakin bi odaya geçin elektrik süpürge sesi açın sakimlestirin önce sonra vermeyi deneyin geçecek bugünler merak etmeyin❤resmen sinirden ağlayan bir anne olarak yazıyorum
Mehmetmirza expelliarmus geçiyor merak etmeyin , bende zıplayarak emziriyordum , en son 10 dakika da uyusa uyandıktan hemen sonra sersemken emzirmeyle çare buldum o dönem. Tabi şuan emiyor karnı doyunca yüzüme bakıp gülüyor , konuşuyor 🤗 biraz sabır 💮
Ladrip Bazı bebekler bu atak haftalarını güzel seri geçiriyor her bebek aynı değildir sloganı ile lütfen stres yapmayalım benim bebeğim bu atağı bitirirken 5.5 aylık olmuştu 🤣🤣🤣🤣7.5 aylıkkende kolik sancısı bitti anlayın yani ateş yok
EsraZeynep06 expelliarmus düzeliyor canım bizde yasadık uyandıgı an mayısıkken ayakta gezerek her türlü emzirmeyi deneyerek atlattım sonra birden emdi yine ama zorlamamak gerek aglatmamak gerek bunu yapma sakın yoksa düZelmez