guldennnn Kovanın bütün özelliklerini taşıyorum 16 Şubat doğum günüm. Nerdesinizzzz kova burcu olmaktan mutlu musunuz ben çok mutluyum😁🥲
Emirhaan guldennnn 15 Şubat ☺️Kova Burcu olmaktan mutluyum tek sorun sevgililer gününden sonraki gün olması 😀
GizemAtmc guldennnn 8 Şubat 🌸 Sırf kova Burcu olabilmek için 7 aylık doğmuşum 🤪 Yaşasın kova burçları ♥️💪🏻
Esraa- guldennnn ahahah 😄😄 ayrıcalığı yok iki defa hediye alamıyorsun mesela. Hem sevgililer günü hem doğum günü aradan çıkarıo kocam 😄
guldennnn Esraa- aynen bu durum çocukken güzeldi ama ergenlikte bende onu düşündüm 16 Şubat demeye başladım dkfjgndnw
Gzdzeynep güneş burcum kova ama güneş burçlarımızdan çok yükselenimiz daha önemli yükselenim akrep mesela burç yorumlarında yükselen burcumun yorumları daha çok tutuyor
Mirena guldennnn 25 ocak tam bi kova burcuyum bütün özelliklerini taşıyorum ve burcumu çok seviyorum 😊😊
guldennnn Mirena kova Burcu sevilmez mi yaa mantık desen var özgürlük desen var😅 marjinallik desen var🙃
Gzdzeynep annediyebiri doğum saatinize ve doğum yerinize göre çıkıyor internetten yükselen burç hesaplama derseniz bilebilirsiniz :) ben biraz ilgiliyim astrolojiye. bu arada benimkini bir astrolog hesaplamıştı doğum haritama bakarken
minderbob guldennnn kovayı sevmeyenler ölsün. En insancıl en eşitlikçi en ince düşünceli burç. Hatta çoğu zaman kendi incinir bu yüzden.