Merhaba hanımlar oğlum 3 yaşında tuvalet eğitiminde gündüz okey ama gece her tuvalete kaldırayım diye uyandığımda hep altına yapmış buluyorum uyuduktan 3 saat sonra kalkıyorum. Bez takmak da istemiyorum tekrardan. Ve akşamları uyumadan önce mutlaka tuvalete gidiyoruz. Ne öneririsnz napsam düzelir