Kızlar merhaba. Kızım 3-4 gundur 2 dişini birden çıkarmaya calışıyor. Eskısıne gore daha bıtkın. Bazen gözleri dalıyor. Yuksek sesle adını soyleyınce donup bakıuor ama gözlerinin dalması korkutuyor benı. Epilepsi belirtisi olabılır mı? Başka herhangi belırtı yok. Ekg cektirip doktora göstersem Ekg’nın bebege zararı olur mu? Başına boyle bısey gelen oldu mu?