Kızlar günaydın kızım 15 aylık kendiliğinden yemek istemiyor ve hemen hasta oluyor 10 kg doktora gittik vitamin eksik dedi ımmnun 44 verdi ama hiç işe yaramadı tırnakları da her ay nerdenise 1 tane çıkıyor komple yani tirnak atıyor başına gelen var mı küçük yerde yaşıyorum iyi bı doktorda yok göturuyorum bişey yok diyorlar