Birkucakmutluluk Suzi-12 benimde aklıma geldi ama almayı bırakınca içinde 50 GB dolduran şeyler ne olacak ?
Birkucakmutluluk Ucmelek 5 bin veriyorlar benim telefona. Ama iPhone’dan vazgeçemiyorum. Yeniside çok pahalı. Sonum satmak olacak heralde böyle devam ederse
guldennnn Birkucakmutluluk valla benim ıphone 34 GB di bi telefoncu buldum hafızasını yükselttirdim rahatladım 😂
Emirhaan Birkucakmutluluk Deneyim bi teşekkür ederim 😊 Whatsaptan otomatik atıp yeterli depolama alanı yok diyormu sizde peki ?
Birkucakmutluluk Emirhaan tek kelime ile BIKTIM. Aynısı oluyor. Bi sticker gelse atıyor. Bi foto gelse atıyor. Foto atamıyorum. Çekemiyorum pfff
Alyaninannesi_ Birkucakmutluluk neyi silersen sil farketmiyo. Telefonun kendi uygulamaları ve yüklenen uygulamalara sürekli güncelleme geldiğinden uygulamalar yer kaplıyor ztn. Bende de 7plus var 32 gb yıldım artık 🤦♀️ Bu ay değiştiricem inşallah bi daha tövbe iPhone. İcloud a GB satın alınıyo ama yine de yeterli olmuyo
guldennnn Birkucakmutluluk evet açıyolar telefonun içini o hafızayı çıkarıp başka takıyorlar. Tabi garantisi devam ediyorsa garanti bitiyor telefon açıldığı için ona göre yani açtırırsanız bişey olduğunda Apple yapmaz
Alyaninannesi_ Birkucakmutluluk yaa ben Samsung note 10 lıte istiyorum ama bu dolar kuru yüzünden piyasaya sürmediler uzun süre tlfn. Stoklar görünmüyo, diğer markaları da tercih etmek istemiyorum. Tek alacağım Samsung brz daha bekliyorum fiyatlar düşer belki diye
demirboy Birkucakmutluluk hafıza için müşteri hizmetleri yardımcı oluyor. Şarj için ise ayarlar/pil/pil sağlığına bakın orada maksimum kapasitesi yazıyor muhtemelen o düşük Yani batarya ömrü dolmuştur. Ben telefonumu yaptırırken bataryayı değiştirdim şimdi şarjı güzel gidiyor
guldennnn Birkucakmutluluk hayır asla kimse anlamaz değiştiğini. Hatta satarken daha bile pahalıya satarsın hafıza yüksek olduğu için. Ben çok rahatladım bişeyleri silmekten bıkkınlık gelmişti artık. Yaptırınca eski fotolarım da gitmedi iyi ki yaptırmışım 😄
balyanakannesiiiii havana1 yaa benimde 11 ve 64 gb acaba sizde imovie var mı 22 gb yer kaplıyor 🤷🏼♀️
Birkucakmutluluk havana1 işte bu fotoları silince yer açılmayacak sizdede :// bunların yeri diğere gidiyor benim telde 10bin foto varkende aynıydı şuan hiç foto yok yine aynı
Fenty Birkucakmutluluk Telefonunuz bitmiş maalesef şarj 80in altına düştüğü zaman satılması lazım, bence 5 bin veriyorlarken satın garantisi de yokmuş.
Birkucakmutluluk Fenty bir aklım sat diyor ama cesaret edemiyorum android bir telefona 🥴 iPhone fiyatları ise tavan
Fenty Birkucakmutluluk Iphone kullanıp androide geçmeyin tabii şimdi android telefonlar çöp zaten, X falan düşünebilirsiniz, her yeni güncelleme bir önceki modeli hiç ediyor o yüzden 8in üstüne kaç model çıktı haliyle telefonda sorunlar çıkıyor.