Merhaba hanimlar 75 günlük.bebegim var mamayla besleniyor. Bu ara çok fazla kusmaya basladi. Qma normal mama kusmuyor balgam şeklinde yapışık kusmaya başladı 3 gündür acaba usuttum mu bilmiyorum 😔 arada su şeklinde de kusuyor ne yapsam bilmiyorum kurmadan rahatlamiyor sanki. Su gibi kusunca da ağlıyor sanki tadı acı gibi geliyor herhalde ne yapicam biliyorum artik…