Benim bebeğim 7. Gün düştü ama sürekli kan sızıntısı yaşadık.ilk doğduklarında k vitamini aşısı oluyorlarmis.bazen ikinci doz gerekebiliyormus.bizim kanama uzun sürünce ikinci doz k vitamini yaptı doktorumuz.kanin pıhtılaşmamasi ile ilgili bir sorun olabilir.yine de başka bir Dr danışın