Havvakck Kizlar kizimin yasi yaklaşıyor ama nasıl bi elbise nasil bi konsept yapsam cok kararsizim sizlerin nasildi resim olarak paylasabilirmisiniz fikir olarak 💓
Papatyaanneee Bizimkine de 3 ay kaldı, Minnie mouse ve papatya konsepti arasında kaldım papatya konsepti yapmaya karar verdim 🌼 fakat elbise bulamadım papatyalı güzel süslemesini ben yapacağım pastasını yaptıracağım elbisesini nasıl bulucam bilmiyorum ☺️
Papatyaanneee Havvakck Var elbise olarak ama fiyatı biraz pahalı kumaşını alıp diktirsem mi diye düşündüm bide ben anne kız kombini yapmak istiyorum ☺️ inşAllah yapabilirim