Melinaderya Ogretmen_anneeee prima asla taşma yapmıyor 4 saatte bir değiştiriyorum asla pişik yapmıyor zaten en iyi bez markası o kaç saatte bir değiştiriyorsunuz .. benimde bebeğim 3 aylık
_mmom Ogretmen_anneeee ben de pişikten çokk çektim🤦🏻♀️ Şok un bezi bebeland kullanıyorum sızdırmıyor şükür 2,5 aylığız
Ogretmen_anneeee someonex hayır bebegim yan yatmayı sevmiyor maalesef 😔 ama hareketli bir bebek evet kesinlikle o kilolar doğru değil
Ogretmen_anneeee Meryemtrksoy evet pipiyi hep düzeltiyorum 😅 evet işte sinir oldum hemde premium olanı aldım
Meryemtrksoy Ogretmen_anneeee heh işte erkek çocuğu zor maşallah ne çiş yapıyolar canları sağolsun da baby turco dene bakalım birde ben bi kaç tane değiştim ucuz olsun diye ama yaramadı primaya hiç bulaşmadım
File351047 Ogretmen_anneeee 2 yaşına kadar hep prizma premium care kullandım çok da memnundum sızdırma çok az oldu. Şimdi 27 aylık gündüz sleppy gece prima kullanıyorum ikisinden de memnunum
Ogretmen_anneeee Fadimenurg şimdi taktım diğer bez gelene kdr marketlerde bulamadık büyük geldi ama katlayıp taktım inşallah sızdırmaz yaaa cocugum rezillik cekiyor yemin ederim