Gkcylmaaz Ogretmen_anneeee küçük bez kullanıyor olabilir misiniz? 1 numara büyüğünü deneyin bence çözülecek sorununuz
LadyBugg Yani ben hic değişmedim kac aydır molfix kullaniyorum. Ne taşma ne sızdırma hic birsey yaşamadım ne de Pişik hic olmadi bugune kadar .
Ebruumiray Ogretmen_anneeee başından beri sleepy kullanıyorum kızım 4 aylık bizimde bazen taşıyor ama bebekten kaynaklı bazende bağlama şeklinden 😊
Ogretmen_anneeee Ebruumiray ya ben strese girmeye başladım baglayamıyor muyum diye dakikalarca uğraşıyorum resmen 😔
Snyyvzz Ogretmen_anneeee baby turco harika ben de kaç bez değiştirdim taşma pişik ama bu beze geçtim rahatladım
Meryemtrksoy Ogretmen_anneeee ben sleepy kullanıyorum gece yatmadan değişiyorum bide gece yarısı uyanırsa değişiyorum yoksa uyanmıyor hiç ıslaklıktan sanki ya sabaha kadar değişmesem problem etmiyor çok uyandırmak istemiyorum uyanmaya alışmasın gece diye gece kendi uyanmadığı sürece bide çok çiş yapan bi bebek
Ogretmen_anneeee Meryemtrksoy gece uykusuna geçirirken değiştiriyorum gece çişi çıkıyor sonra üst baş değiştirirken çok ağlıyor zor uyutuyorum
Aysecetin Ogretmen_anneeee Benim oğlumda bezden çişini çıkarıyor. Sleepy 4 yerine 4+ kullanmamı söylediler boyutları aynı emiciliği 4+ daha yüksekmiş aradaki fark oymuş. Onu denicem..
Ogretmen_anneeee deniz-95 düşündüm herkes sızma yaptı demiş hangi markanın külot bezi iyi biliyor musunuz
Meryemtrksoy Ogretmen_anneeee kız mı erkek mi canım benim ki erkek bazen pipisini düzeltmeyi unutuyorum illa ki çıkıyor öyle bişey olabilir mi diye sorayım dedim prima da sızdırdıysa artık daha ne denir ki bilemedim sonuçta adı var ya hani ama sadece adı var anlaşılan