Kızlar merhaba, 9 aylık bebeğim var. korona olduğum için sütüm azaldı veya bebeğim tadını beğenmiyor. Normal zamanda da çok fazla emmiyordu devam sütü+kaşık mama yapıp veriyordum. Şuan tamamen mamaya düştü, Hipp marka kullanıyorum memnunum ama çabuk bittiği için alamıyorum. Önerebileceğiniz devam sütü markası var mı. (Aptamil ve hipp haricinde önceden aptamil kullandım kilo yapmadı)