Hem korona hem regl zamanım diye çocuğumu halasına bıraktı eşim. Kaynanam da oraya gelecekmiş getir bakarız demişler. Eşim 6ya kadar çalışıyor biz çocukla baş başayken çift maskeyle yanında duruyordum ama enerjim çabuk bitiyor iyice dinleneyim diye götürdü çocuğu. Ama şimdi aklım oğlumda 😢 babannesi ve halasıyla arası pek iyi değil daha doğrusu ben, babası bi de ananesine düşkün çok kolay kolay bizden başkasıyla kalmaz bırakmam ama bugün gitti. Aradım duruyormuş kahvaltısını yapmış ağlama sesi falan gelmiyordu babası da görüntülü konuşmuş iyi dedi ama aklım orda ya niye böyle oluyor çok mu bağımlıyım ben çocuğuma 😢 normalde halasına git git yapar sevdirmez kendini babaannesine de öyle çok yanaşmaz. Göndermekle hata mı ettim acaba diyorum bütün gün napacak orda 😢