MatmazelDeniz Sblrbl bnde molfiks kullaniyorum mavisinden bebegim erkek surekli on tarafınfan sizinti yapıyor bütün kıyafetleri ıslanıyor
Sblrbl MatmazelDeniz bende sleepy de aynı sorunu yaşıyorum uyurken yüzüstü uyuyor birde tamamen heryeri ıslanıyor😔
MatmazelDeniz ebevren bnde kullaniyorum ama ön taraftan sürekli sızıyor bebeğim erkek 9 bucuk aylik. Sizinki kac aylik kaç numara kullanıyorsunuz cinsiyeti nedir?
elfsnmz-141 1 aylık bebeğime 5 kilo şu an sleepy natural 3 numara kullanıyorum 3 numaraya erken mi geçmişim sizce bacaklarında çarpıklık vs.olur mu
MatmazelDeniz Egeniinannesiii bnde molfiks kullaniyorum mavisinden hiç kokmuyor bebeğinizi yedikleri etkiliyor ollabilir
Egeniinannesiii MatmazelDeniz oğlum ek gıdaya daha yeni yeni geçiyor henüz tadım aşamasında bişey de yemiyor sanmiyorum ondan olsun
Nesrincente Sblrbl slepy molfıx denedim ilk hep sızma odlu baby turco ya gectım 7 8 aydır kullanıyorum cok memnunum