Busra0701 Oğlum 7 martta 2 aylık oldu. 10 mart için aşı günü verildi ama dışarıda çok kar yağdığından dolayı başka bir gün götürsem sorun olur mu?
Busra0701 BenMathilda tamam çok teşekkür ederim.. sağlık ocagını aradıgımda ne zaman 2. ayına girdi diye sordular o nedenle tereddüt ettim acaba gecikmesinde bir sorun olur mu diye
BenMathilda Busra0701 yani tabi günü gününe yaptırmak daha iyi ama herangi bir gerekce varsa biraz gecikmesinde sorun olmuyormus.
Eren07 Benim oğlum da 7 Mart’ta 2 aylık oldu☺️ 11 marta gün vermişti sağlık ocağındaki ebemiz ama ellerinde asi kalmadığı için aradı haftaya cuma ya tekrar gün verdi bir sıkıntı olmuyormuş
Busra0701 Eren07 tamam verdiğiniz bilgi için çok teşekkür ederim ben de sıkıntı etmiştim sorun olur mu acaba diye ☺️