Bgirl gönderiyi geç gördüm ama 3gun ateş olabilir aşı sonrası. Huysuzlanmadiysa 38e kadar aslnda suruba gerek yok, elini yüzünü yıkayıp veya ıslatılmış ılık mendille silip üzerini inceltseniz de düşerdi. 37.5 üzeri ateş sayılır ama basit yolla düşürülebilir (benm b begm ateslenmemisti ama ağrısı olmuştu huysuz diye hemen vermiştim bir şey olmaz verseniz de)