bebegimveben2021 Merhaba. Alerji mamasını ücretsiz alabilmem için sgk anlaşmalı hastanedeki çocuk doktoruna mı gitmem gerekir ? Sağlık ocakları da yazıyor mu ? Alerji teşhisi özel hastanede kondu, sgk geçmediği için mamayı para ödeyerek aldım. Nasıl yazdırabilirim ?
Ogulcan bebegimveben2021 özellikle çocuk alerji doktoru değil çocuk doktoru da teshiş koyulursa yazar sağlık ocakları yazamaz
dilek_kayra bebegimveben2021 rapor çıkartman lazım canım çocuk doktoruna götür bir kutu mamanın kaç günde bittiğini falan söyle devlet karşılıyor tamamını.. ben her ay 10 kutu alıyorum