Asyamavininannesi Merhabalar, 2 aylık bebeğim ve sürekli kucakta olmak istiyor hiçbir iş yapamıyorum, belim kollarım ağrıyor artık, siz neler yaptınız acaba
Cansudkmts Asyamavininannesi hiç bir iş yapmıyorum canım 😂 benide kızım 2 aylık bana yapışık iş yapacaksam yüzü koyun yatırıyorum saatlerce uyuyor o sıra birseyler yapıyorum yada hiç birsey yapmıyorum bu günlerin tadını çıkartıyorum valla sonda kucağa gelmeyecekler 🙈🙈🥰
Patateskoftesi Asyamavininannesi unutturmadim 😂kucaga alismak diye de birsey oldugunu dusunmuyorum . Bebegin guven duygusuna ihtiyaci var ve bunu saglayabilecegi tek yer senin kucagin . Emin ol ilerde iki dakka kucagimda dur diye yalvaracaksin biraz zaman ver ona sadece
cydcvk Asyamavininannesi bebeklerde kucağa alışma diye bişey yoktur. Bebekler çıkarcı değildir. Annesini istiyordur. Bu kadar basit. Uyuyunca iş yapın.1 yaşına kadar kucak ister
alinsmom1 Asyamavininannesi hiiiç indirmezdim kucağımdan 🥺 iyiki de öyle yapmışım şimdi 3 sn falan anca kalıyor kucağımda 😂
2melekannesi__ Asyamavininannesi hiçbir iş bebeğimden önemli değil :) benim de 2 aylık daha çook küçükler ve bu koca dünyada kucak bebeklerin güvenli limanı anne kokusunu istiyor çok normal değil mi🤗 bence tadını çıkarın bol bol öpün koklayın iş güç bitmez bu günler geri gelmez 🥰
Aliaslan1 Asyamavininannesi 4 aylık oluyor hala en uzun kucağımda uyur en sevdiği yer de kucağımdır. Çocuklar kucağa alışmazlar zaten ihtiyaçları vardır ve ondan isterler. Gerekirse günlerce temizlik yapmıyorum basit yemekler yapıyorum hiç biri bebeğimden değerli değil. Onunla güvenli bağ kurmak her şeyden daha önemli tadını çıkarın.
Kizannesi92 Asyamavininannesi oğlum okuldan gelene kadar iş mis yok bebeğin olduğu odayı topluyorum geçen kanguruya koydum sildim süpürdüm oğlum okuldan gelince kucak nöbetini devralıyor birkaç saat bakıyor ben tek karnını doyuruyorum yapılacak işleri öyle yapıyorum mesela şimdi kar tatili abisi sabah beri bakıyor birikmiş işlerimi yapıyorum
Umutunannesi_65 Asyamavininannesi 4 aylık oğlum aşırı kucak seviyor hep kucagimda ama bu durumdan rahatsiz değilim bir kaç ay sonra kucağa bile gelmezler tadını çıkar balim 🌸😁
Ciglipaf Asyamavininannesi bizimki de çok kucakçıydı lavaboya dahi gidemezdim şuan 7 aylık ⅘ aydan sonra dönmeye başladıkça zamanla azaldı şuan ben kucağıma almak istiyorum 😊🥰
2603 Asyamavininannesi biz de öyleyiz yatağa koyduğum da huysuzlanıyor uyanık olduğu zamanlar hep kucağım da 47 günlüğüz biz de
busrakigili0 Benim bebeğimde 2,5 aylık aynı durumdayız lavaboya dahi zor gidiyorum kucağımdan bıraktığım anca çığlığı basıyor ağlamaya başlıyor. O kadar alıştım ki tek elle yemek yemeye ve iş yapmaya. Sadece gece uyuduğunda bırakabiliyorum onun dışında hep kucakta olmak istiyor.